Comments (34)

Dec 19, 2010

Fvcking awesome.

Dec 19, 2010

BAML .. i mean ROFL

"Make 'Nanas, not war! "

Dec 19, 2010

just...just amazing

Dec 19, 2010

Blake Lively is phenomenal.

I'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Dec 19, 2010
bulge4lyf:

Blake Lively is phenomenal.

truer words have never been spoken

Dec 19, 2010

haha this is great. nice seeing the cameo from McEnroe!

Dec 19, 2010

lol

I win here, I win there...

Dec 19, 2010

BTW, how many of you saw the title to this thread and expected something VERY different to be posted?

Dec 19, 2010

I actually thought it was a troll post. I guess it was intentionally titled in this manner.

I win here, I win there...

Dec 19, 2010

Thank you for making my night

Dec 19, 2010

lol cool vid. blake livey is like everywhere now.

i cant pinpoint who the other girl is though....

Dec 19, 2010
marcellus_wallace:

lol cool vid. blake livey is like everywhere now.

i cant pinpoint who the other girl is though....

Jessica Alba.

Dec 21, 2010
Nouveau Richie:
marcellus_wallace:

lol cool vid. blake livey is like everywhere now.

i cant pinpoint who the other girl is though....

Jessica Alba.

Sooooo hot...

...want to touch the hiney!

Regards

Dec 19, 2010

my god. can't stop watching/singing along :D

Dec 19, 2010

When I saw this thread title, I couldn't help but exclaim "Damn! That man is a GOD!".

"Despite a voluminous and often fervent literature on 'income distribution', the cold fact is that most income is not distributed: it is earned."
-Thomas Sowell

Dec 19, 2010

incredible

Dec 19, 2010

LOLLLLL hahah such a win video!

Dec 19, 2010

fireworks at the end was incredible

Dec 19, 2010

fireworks at the end were incredible

Dec 19, 2010

the fireworks were incredible

Dec 19, 2010

The fireworks may have been the best part.

Also, Blake Lively ... hmmm.

Dec 19, 2010

.....this was really weak, considering how great 'jizzed in my pants' was.

Dec 19, 2010
everythingsucks:

.....this was really weak, considering how great 'jizzed in my pants' was.

nah man...this was great even by L.I. standards

Dec 21, 2010
everythingsucks:

.....this was really weak, considering how great 'jizzed in my pants' was.

I think 'jizzed in my pants' is my favorite Lonely Island song, but this was really good too.

Regards

Dec 19, 2010

This is going to be the new hit in all the clubs because it's so damn awesome! Way to go Lonely Island

Dec 19, 2010
Frieds:

This is going to be the new hit in all the clubs because it's so damn awesome! Way to go Lonely Island

seriously, they make great beats, esp. this one and on a boat. they're good rap songs AND hilarious, so when the jokes get old, just focus on the beat!

Dec 19, 2010

Loved the paper bag part. But I do agree with the above, "jizzed in my pants" blows this one away.

Dec 19, 2010
CompBanker:

Loved the paper bag part. But I do agree with the above, "jizzed in my pants" blows this one away.

I'll agree to disagree...but you have to admit, once the "jizz in my pants" punch line hits, it's pretty much over, while this one keeps the laughs flowing longer

Dec 19, 2010
CompBanker:

Loved the paper bag part. But I do agree with the above, "jizzed in my pants" blows this one away.

This one has more replay value. Jizz was more innovative and had a bigger shock value when first watched, but after a while it gets a bit stale.

Dec 19, 2010

Imo the top three LI productions are Dick in the Box, Jizzed and Motherlover.

This one seems stale in comparison - those three were much more creative lyrically.

Dec 20, 2010

Another classic. There's something about the sincerity in Akon's delivery that makes it hilarious. Ridiculous lyrics, but he sings like he's serious.

Dec 20, 2010
whateverittakes:

Another classic. There's something about the sincerity in Akon's delivery that makes it hilarious. Ridiculous lyrics, but he sings like he's serious.

I don't think he realized it wasn't an actual song...

If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses - Henry Ford

Dec 20, 2010
Comment
Sep 28, 2019